Gulligt!

Min Kevin är väldigt överbeskyddnade...eller väldigt kanske jag inte ska säga, han lärde sig snabbt att om jag vill gå från bussen själv så gör jag det - nu är det mest svärföräldrarna som klagar och är oroliga....MEN, sen jag började ta bilen själv så har baby förvandlats till nån slags höns-man med "ring-när-du-startar-bilen-och-när-du-slår-av-bilen-när-du-kommit-hem" samtal, för att inte tala om alla sms! "Se till att ingen följer efter dig till bilen", "Kom ihåg att slå av lyset", "Tror det är trafik på motorvägen, ta småvägarna ist".....lite stressande men himla gulligt, tycker ni inte det?! ♥

Nu blir det duschen och lite choklad i myskläder efter det, innan det är dags att plocka upp honom från tåget.

Jag saknar Marabou såklart, men när jag inte har varit på Ikea på ett tag så duger Lindt bra, och som tur är har den chokladaffären i min galleria 50% på allt, eftersom de snart ska stänga igen...och det bästa av allt - de har de här chokladkulorna som plockgodis i olika smaker  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0