Matlagning!

Andra natten baby jobbar dubbla skift nu, och sista för denna gången. Jobbigt, tycker jag...jag gillar att somna och vakna bredvid honom, men imorse möttes vi dörren när han kom hem och jag sprang till jobbet. Imorgon jobbar jag kvällspasset så hinner träffa honom på förmiddagen när vi vaknar iaf ♥

Ni vet när man är så hungrig att man inte kan bestämma sig för vad man ska äta? Så är jag nu, och Liana och svärmor också haha... alltså är det kaos i köket. Vi lagar macaroni & cheese, italienska korvar, ris, fläskkotletter och sallad - samtidigt. Jag har tagit fram knäckebröd som vi knaprar på också =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0