Mmmm....

Jag har vart ledig idag, tänkte egtnligen vara hemma idag och bara slappa..det hade behövts! Meeeeen, det blev massa ärenden som vanligt på lediga dagar. Hann med banken (2 gånger, lite förvirrad man är alltså, haha!), biltvätten och Macy's. Skulle säga upp mig och hade ett långt samtal med chefen. Just ja, hann en snabb shopping också, om jag inte har fel så fyller faktiskt en av mina pinglor 25 om några dagar ♥

Glömde helt bort att handla hem mat, och grekisk sallad = precis vad jag är sugen på!

Pratade men vackra Jessie i telefonen också - girl you KNOW you deservet the best!

Lilla baby Z och jag hade en pratstund också. Lilla trollungen, han tyckte vi skulle åka buss och tåg, det hade vart mysigt att ta ett äventyr tillsammans =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0