Nya naglar / nya sängkläder





Så! Där har ni äääntligen de nya sängkläderna/överkast och kuddar som jag köpte för några veckor sen. Love it! Passar så bra med våra grå-blå väggar!
Naglarna skulle bli lite "alla ♥-ns dag"-inspirerade, men jag och damen på nagelsalongen förstod inte varann så bra, efter att hon testat 4 olika mönster (inget som jag gillade, inget av dem liknande ens det jag ville ha....) så bestämde jag mig för att hon fick göra någon enkelt. *Suck* Jag måste hitta en salong som kan göra de designer jag vill ha!


Kommentarer
Linda

VILKA fina! inte du som målat dom själv den här gången alltså? besviken är jag;) haha. jamen lätt att vi ska.. jag ska bara kämpa för att behålla mina långa naglar ända tills i sommar då, haha :)

2010-02-09 @ 17:55:31
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0