Välbehövlig uppdatering!

Man vet att man är gammal och grå när man är helt utslagen efter en festhelg....haha jag orkar inte med mig själv alltså. Jag tror jag behöver mina svenska partyglada pinglor att skaka om mig lite ;)

Såååå klubben i fredags var helt okeeeeej, jag hade superkul och det började med att Juicy kom hit. Vi drack cider, Marinella och drinkar medans vi fixade oss. Det blev några (hmm, hmm....x antal) drinkar på klubben också - och den vidrigaste shotten någonsin! Vet fortfarande inte vad det var Christy lurade i oss haha!



Det var ganska mycket "hemmafest-känsla" där vi var, men trevligt värre. Alla verkade vara på bra humör och kärleksfulla.....;)




Jaaa...sen gick det utför kan man säga. För att göra en lång historia kortare och enklare så får ni en sammanfattning: Elak brud påstår att Christys pojkvän R har haft sex med henne fast han tydligt inte känner henne, samma tjej skriker på mig att vita tjejer som oss inte ska få ha svarta killar, R skriker på tjejen att hon är galen och inte har nån klass, full snubbe ger sig in i tjafset och börjar bråka med R, Kevin går emellan och snubben ger Kevin en rak höger och spottar på R, och efter att vi alla lyckas hålla isär killarna så åker vi hem. R däremot var fortfarande i trubbel då den fulla snubbens kompisar hade hämtat en pistol från bilen och hinner hota R innan han och Christy hinner köra iväg. Ja, drama. Skönt att allt gick bra och så jävla synd att idioter alltid ska förstöra. Min älskling har ett snyggt blåöga nu och är fortfarande arg för hela händelsen....Me? Jag orkar inte lägga massa energi på dumbass people som aldrig kommer få ut nåt ur livet.

I lördags på jobbet var jag minst sagt sliten. Tror aldrig jag mått så dåligt dagen efter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0