Winter wonderland!

Jaaa ni.....det är verkligen snö ute! En stor del av mig vill skrika "Fan, va härligt! Meeeeeer snö!" för jag tycker det är mysigt och det blir så fint ute. Fast en del av mig suckar lite och jag vet att jag måste stoppa tillbaks ballerina skorna i garderoben igen. Jag hade faktiskt börjat tagit fram vårkläder, vi har ju haft strålande sol i flera dagar!
Jaja, snöar gör det och det ligger ungefär 2-3 decimeter ute vad jag kan se genom fönstret.

Nu ska jag fixa mig för jobbet, känns sådär....speciellt med hur ont jag har i svanken sen igår. Fattar ingenting jag brukar aldrig ha ont i ryggen alls. Men skitont gör det så lite tabletter blir det innan jag går hemifrån.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0