Happy New Year!

Efter att ha jobbat hela dagen och haft Madeléne och Liana springande på mataffärer och handlat alkohol också, så kom jag hem och lagade taco-tallrikar och blandade drinkar med lillasyster. Blev en lugn kväll, då flera av våra vänner inte dök upp (!), kanske pga av det dåliga vädret...I don't know. Trist iaf men vi dansade på och hann spela massa Wii också. Inte så spännande kanske men vi hade kul.

Så hoppas att alla får ett underbart 2010!

Appropå att sammanställa året och göra planer för nya året gr det ganska segt för mig. Jag vet precis vad jag har att göra men mitt största och viktigaste löfte i år är att inte stressa upp mig själv, så jag håller mina löften för mig och min man så länge, so nooooo stress om jag inte hinner med dem =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0