Intressant bok

Jag och Kevin fick en liten bok i julklapp av min syster, den är en "flip book" alltså man kan läsa den från båda håll, tjejer ska läsa från ena hållet, och killar kan vända på den och läsa från andra hållet....anywayyyyy - bra och underhållande är den! Massa små citat och....fakta (ehhmm?) om hur man ser på ens partner och det motsatta könet. Jag har redan hittat massa bra och roliga grejer, har skickat sms till baby X antal gånger med visdomsord...haha. Tror jag ska ge er brudar en snabb inblick i vad killar tycker & tänker:

.

"The girl with a fututre avoids a man with a past" - Evan Esar

"In my house I'm the boss, my wife is just the decision maker..."
- Woody Allen

"I told my wife that a husband is like a fine wine; he gets better with age. The next day she locked me in the cellar" - Anonymous

"Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea"
- Robert A. Heinlein

och så min personliga favorit:
"Where would man be today if it wasn't for women? In the Garden of Eden eating watermelon and taking it easy!" - C. Kennedy

och såklart älsklings favorit:

" Marriage is like putting your hand into a bag of snakes in the hope of pulling out an eel" - Leonardo Da Vinci

Japp, och då har vi inte ens kommit till delen "Women on Men" ännu men jag kommer säker uppdatera er om nåt kul i den delen också!


Men guuud nu när jag ser vad jag har skrivit känner jag mig som en gammal skruttig kärring som har vart gift i 45 år eller så, HAHAH. Vart är jag påväg liksom?



Kommentarer
madde

haha skont att ni fatt anvandning av boken.. Tankte att den skulle passa er utmarkt, hur manga brak har den startat hitills? ;)

2010-01-30 @ 14:40:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0