Irriterande att vara ledig en fredag!

Jag har mest slappat idag faktiskt. Ledig på en fredag, så himla opraktiskt! Alla andra jobbar ju och sen kommer de hem och är glada för att det är helg - men själv ska man jobba lördag OCH söndag. Har jag sagt föresten att jag hatar mitt jobb?
Har iaf tvättat massa kläder & handdukar, städat och kollat på alldelens för många avsnitt av "Dexter", väldigt bra serie det där men jag blir så deppig av alla jobbiga situationer, haha.....

Glömde visa min nya design på naglarna också, det har redan blivit lite slitet i kanterna fast jag målade dem i förrgår. Måste vara från inventeringen på jobbet inatt.... hur som helst så har jag köpt på mig (och fått av lillasyster) massa med nya nagellack och glitter så jag kan fixa och måla om hela tiden nu. Like it! Så påfyllning av akrylen ca 3-4:e vecka men jag målar om dem själv hemma minst 1 gång i veckan för att hålla dem fräsha och för variation såklart!



Kommentarer
Maria-Alexandra

Riktigt coola naglar! Och var inte ledsen, jag jobbar ocksa bade Lordag och Sondag!! :)

2010-01-10 @ 11:40:57
URL: http://marliina.blogspot.com
Linda

Sjukt fint! you give me new ideas, hihi ;) Jag har också börjat måla naglarna med glitter o färger. är skitkul, fast jag är inte riktigt lika bra som du är asså :P

<3

2010-01-12 @ 22:12:02
URL: http://lilu.blogg.se/
Theofredrikke

Awesome site!

2011-03-18 @ 20:22:41
URL: http://theofredrikke.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0