Jobbig morgon

Vaknade av att älsklings mobil ringde hysteriskt, och det var Kevins farbor som sa att glasdörren på baksidan av huset var öppen, och att skjutdörren in till huset också var öppen....skyndade oss dit och kollade igenom huset men allt var som vanligt. Måste ha varit elektrikern som jobbade igårkväll som lämnat den öppen av misstag. I bilen på väg hem kom jag ihåg vad jag drömde inatt, konstiga drömmar om hela min släkt och massa bilder på farfar och morfar och att jag inte hade träffat mina farbröder sen jag var bebis och massa skumma saker. Fick en jättekonstig känsla av att vara helt tom och jätte, jätteledsen och började gråta...( Jessie, here we go liksom....I know, I know du behöver inte säga nåt gumman) Nästan hemma ringde Kevins mobil igen men dåliga nyheter ang. hans jobb och helt plötsligt har vi en hel del stress i våra liv igen. Jaja, det är ju så livet är.

Ikväll / natt blir det inventering på jobbet, ser inte fram emot det - men skönt att få gå till jobbet i jeans och stickad tröja för en gångs skull!

Nu ska jag försöka slappna av lite och krypa ner i sängen med en film tills det blir dags att fixa sig för jobbet. Hoppas ni har en bättre dag än mig darlings!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0