Lördag 16 Januari - begravning

Hade verkligen svårt att sova igår, vaknade hela tiden inatt och var redan vaken när baby's alarm ringde kl 5. Fast sen måste jag ha somnat om efter att han åkte, och vaknade av att mamma ringde mig strax innan 11. Allting hade gått bra idag, begravningen hade varit väldigt vacker - och det är verkligen som hon sa, fast det är så sorgligt att farmor är borta så har alla bara massa fina och roliga minnen av henne så alla är glada och skrattar åt olika historier. Underbart, precis som det ska vara! ♥
Själv har jag tänkt gå till kyrkan idag och tända ljus, men tydligen har de inte öppet på lördagar förutom en gudstjänst på kvällen. Kanske blir att jag stänger in mig på sovrummet ist med massa tända ljus och massa fina bilder och har mitt egna lilla moment...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0