Memories

Idag blir det att umgås med Juicy. Det blir nog IKEA för våran del idag, heeeeela vägen till Brooklyn ska vi! När Jessie och lilla Z bodde där tvekade jag aldrig en sekund att ta tåget ut dit men idag känns det som ett riktigt mission alltså, haha. Jaja, det blir nog bra, skönt att vi ska ta sällskap dit iaf. Har inte träffat Josefine på evigheter så det är verkligen på tiden!
När jag sökte efter bilder på mig & Juicy i min dator så hittade jag massa gamla bilder från Jamaica 2006, åååhhhh längtar efter en semester som den igen! Vi hade sjukt kul det var verkligen en underbar tid i mitt liv!



Kommentarer
T

Hej. Hittade precis din blogg och undrar lite om att bo i New York. Skulle vara glad om du kunde svara i ett inlägg eller i den här kommentaren, så kollar jag in sen :)



Undrar bara hur du kom till New York från första början och hur du fått bo där nu. Eller alltså, var det svårt att få Green Card eller vad det nu är man behöver för att bo där? Kunde du fixa det innan du gifte dig (om du gift dig alltså). Jag ska nämligen dit i sommar och stanna ett år för att plugga och vill jättegärna flytta dit också och stanna. Men frågan är ju om man får. Tacksam för svar :)

2010-01-06 @ 04:52:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0