Ny dag, mer att fixa

Okej, så upp och hoppa! Igår blev vi kvar i huset tills nästan 1 på natten, direkt hem och duschade och beställde hem mat sen somnade jag på 2 sekunder! Var verkligen supertrött. Nu är vi redo igen, eftersom alla Kevins kompisar har försvunnit spårlöst (?) så kämpar vi på själva.....det går lite sakta - jag kan lugnt erkänna att jag inte är den bästa byggarbetaren i stan hahah, men vi borrar och fixar och spikar upp väggarna iaf. Jaaaaa, så är det. Sorry för den dåliga uppdateringen! ♥


Kommentarer
Linda

Oj, den vet jag inte om jag har hört, haha. däremot den här : "Killar är som bussar, det kommer alltid en ny". klassiker :P

2010-01-24 @ 23:13:56
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0