Nya klänningar

Tekniska grejer och jag funkar inte, vi går inte ihop alls! Trist, men sant. Nu verkar det som att mitt minneskort från kameran har blivit repigt, för när jag sätter i det i laptopen så kan det inte läsas =( Därav inga bilder just nu, sorry! Ska kolla om älskling kan fixa till det på nåt sätt...

Sååå, idag har jag jobbat, shoppat, pratat i telefon med pappa och syster (pratade med mamma & mormor igår ♥) och haft telefon & videosamtal med vackra Ida!

Dagens bästa kommentar: "I don't understand you girls....I would rather be a dog than a woman! You have so much problems" Haha, lite att ta i kanske, men han var verkligen superseriös.

Detta är 1 av klänningarna jag handlade hem idag - fast i svart! Guld är lite för galet för min del, den ser mycket bättre ut i svart! Men den andra klänningen är lite snyggare, sexigare =) Men hittar tyvärr ingen bild på den - ni får vänta tills det antingen kommer upp på hemsidan, eller att jag använder den!


Kommentarer
josie

fan va snygggg...jag ta den i guld..inte for vagat fo min del=).vart hittade du den?rainbow??heheh

vlken bra dag jag haft idag...va gor du och nar cs vi igen??pusss

2010-01-20 @ 03:41:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0