Sååå irriterande!

Självklart funkade mitt minneskort att ladda upp i laptopen när jag visade Kevin, men nu har det slutat fungera igen! Aaarghhhhh! Irriterande! Vad ska jag göra nu då? Fler inlägg utan bilder och ni kommer tröttna, haha.

Fick vara boss på jobbet ikväll igen, blev kvar sent eftersom killarna jag jobbade med smet iväg tidigt, ingen hade räknat och stängt kassorna och ingen hade låst lagret eller kontoret. Typiskt killar alltså.....städa gillar de inte heller (who can blame them?) men det måstes ju ändå göra, jag bråkade lite med dem innan de fick ordning på alla skor =)
Imorgon jobbar jag 9-18 sen kommer jag faktiskt vara ledig heeeeela helgen! Underbart ♥

 

Måste bara älska denna låt, amazing och otroligt super-sexiga-charmiga -med världens bästa röst Gyptian ♥

...och Shani's svar på låten, fin röst har hon också, gotta love it!



Kommentarer
josie

oomgg i love both songs...dem vill jag ha pa min reggae skiva..som du sakert ha i tankarna att du ska branna ;) hehe

kommer du ihag i Jam na vi va i bilen och D blev sa svartsjuk och sen gav mig gyptians nummer?=) hehehe

2010-01-22 @ 17:30:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0