Hot, hot, hot!

...Jobbade 9-5 idag...

...vilket var anledningen till att jag gick och la mig tidigt igår = no time with my babyyy...somnade strax efter att han kom innanför dörren. Jag har jobbigt dilemma (i-lands problem) mina alleriger gör att jag mår skit just nu, snorigt och nyser och kliar och halsen är svullen.....MEN allergitabletterna gör att jag somnar. Vart som helst, jag blir verkligen galet trött av dem. Så - vissa dagar kämpar jag med att hålla mig vaken, och vissa dagar tar jag inte tabletterna och så har jag svårt att andas och snorar hela dagen ist. Irriterande. Fattgar inte ens vad det är jag är allergisk mot nu, björk var det i Sverige men vi har inga björkar här....

Imorgon är jag ledig och då ska det faktiskt fixas här hemma förhoppningsvis efter en lång sovmorgon. Jag måste betala räkningar, tvätta, städa och shoppa snygg klänning till Tanisha's bröllop! Men det är imorgon det, nu ska jag ta en dusch och vädra ut sovrummet - vet ni att det har varit 39 -41 º i flera dagar nu! Galet! Sen ska jag vänta hem älskling, måste spana på nya avsnittet av "True Blood"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0