I'm back!

Helgen har vart fullt upp, har inte haft datorn på alls, men kollat mailen från mobilen. Hur som helst - nu kan jag uppdatera!

Lördagen
var Tanishas bridalshower, var uppe med tuppen och sprang massa ärenden med henne innan det var dags att börja grilla och fixa drinkar till alla gäster. Vi hade en supertrevlig kväll, som avslutades på retsaurangen där älskling DJ'ar, och med en hel del minnesvärda citat....haha...bästa var absolut Tanisha som skulle gå till toaletterna, men fortsatte förbi badrummen och gick mot ett öppet fönster medans hon blundade....förklaringen? Hon kände the ocean breeze from the beach....haha, det kommer hon få leva med resten av livet! Clark hade också en av kvällens roligaste "historier" om hur han hade sett Dora (the explorer) köra på motorvägen, och att han hade sagt till henne att hon är för ung för att köra bil, och hon hade sagt "si,si,si comprende!" och lilla K sa bestämt att "you should have called the police..." HA HA HA





Söndagen var...kaos större delen av dagen. 4th of July och svärmor skulle ha BBQ. Var uppe tidigt igen och lagade mat och gjorde fruksallad, sallad och drinkar, men vi hade bra planering och teamwork och när folk började komma runt 17-tiden hade vi allting färdigt och kunde slappna av och bara umgås. Lite fyrverkerier och en hel del alkohol senare var jag supertrött och gick och la mig samtidigt som kevins farfar & farmor (hahaha) - klockan var ändå runt 2.30....




Måndag var halft helgdag här, de flesta var lediga från jobbet, but nooooot me! Dagen segade sig fram, men när jag äntligen kom hem vart det en fantastiskt kväll =) Var ut och käkade middag med Okeeffe, Tanisha och baby K, sen åkte jag och älskling till stranden och myste ♥ Låg i sanden och tittade på stjärnorna och pratade om livet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0