Kick ass!

Idag har verkligen vart en produktiv dag för mig. Mentalt iaf! Vaknade sent imorse (som planerat...) efter att ha varit vaken halva natten och disskuterat bebis och graviditet med älskling. Vi vill verkligen ha barn, men kan man planera in the perfect time liksom...nej, det kan man nog inte. Vi ska flyga hem i December och flyga till St. Kitts i Juni nästa år, så kan inte vara höggravid då. Sen måste jag faktiskt gå tillbaks till skolbänken, och det planerar jag att göra i September detta år, alltså verkar det dumt att ha illamående och spy näs jag egentligen borde plugga...men OM vi väntar tills nästa höst....det känns så långt bort, och Kevin skulle vara 31 när han blir papppa - vilket är senare än vi hade planerat.....så vad gör man nu liksom? Ska man bara tuta och köra eller?
Men som sagt, anmälan till skolan är nästa torsdag och förhoppningsvis komemr det funka bra att plugga deltid, jobba heltid och bygga hus. Badrummet har iaf kommit nu så lite närmare inflyttning är vi...

Annars har jag hunnit med en hel del som jag hade tänkt: Tvättat Betalat räkningarShoppat klänning till Tanisha's bröllop och lite annat smått och gott - bla grillverktyg till älskling nu när vi ska fixa egna grillkvällar, haha, tyckte han förtjänade lite presenter! Dessutom pratat med Jessie i telefon (saknar dej gumms) och pratat med syrran (partypinglan #1, haha, alltid roliga historier att dö åt...) och hunnit sola, tyvärr lite för länge och har minst sagt bränt rumpan..... aj då!

Nu börjar min 6-dagars-vecka, så nästa gång jag är ledig blir nästa torsdag, det betyder att jag måste sova strax, så go natt på er! Lots of Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0