Nighty babes

Mina ögon svider av trötthet haha, jag börjar verkligen bli gammal som inte ens pallar 1 partyhelg ;)

Direkt efter jobbet idag åkte jag till parken och joggade, det blev 4 miles och sen powerwalk i 2 miles. Hem och laga middag och lunch till imorgon, duscha, och nu bloggen. *2 x PUST!!* Ska försöka sova lite innan älskling kommer hem, en powernap typ såhär på kvällskvisten haha....

Jag måste berätta höjdpunkten på bröllopsfesten också, min mans kära lilla ex = vårt förhållandespöke som vart med i bloggen några gånger - hon var ju där, och hamnade vid samma bord som mina svärföräldrar. Svärmor som alltid är översocial och halvsnurrig kollade inte så noga och antog att det var en av våra vänners nyblivna fru (hon satt tillsammans med honom, hans fru var inte där....) och sa med ett leende "How is your new life?" Ja, ni fattar - bitchen tog det som att min gulliga svärmor menade livet efter att Kevin dumpat henne och insåg såklart inte att hon bara tog fel på person. The bitch vart förolämpad och gick och klagade hos brudparet som skrattade ihjäl sig. So did I. Det kan hon fan ha- det förtjänar hon. Hon hann tydligen slänga in lite klagomål om att Kevin köpt hus till oss och att jag inte passar in också....jaaa ni, det var underhållning!



Kommentarer
josie

vilken bitch...sta pa dig gumman,du passa in jattebra tycker jag.Ni ar som gjorde far varandra.

jattefin klanning!

saknar dig

2010-07-30 @ 03:21:37
URL: http://jdream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0