Onsdag 21 Juli

Dagen har verkligen inte vart speciell alls. Direkt efter jobbet åkte jag till nagelsalongen med Liana och blev kvar där tills 21.30, mina naglar är nu vita, silver och ljusblå som matchar min klänning till Tanishas bröllop på söndag...ni får se senare. Annars hag jag rensat kameran och sorterat klart alla bilder - och roligare än så  har jag inte haft det!

Dagens mat: Frukost: Liten vaniljyoghurt och nötter, Lunch: Sallad, Middag: Hamburgare från Burger King (inga strips) och ett äpple. Lite halvdant sådär, men känner mig slapp och uttråkad när det kommer till mat just nu.....

Har lite saknade efter sommaren förra året - då var jag i sverige just nu med alla mina vackra vänner och familj runt mig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0