Ooops!!

Jag kom hem och så mail i inboxen från immigrationsverket, alltid lika läskigt vad de vill (snart dags för våra "2-år senare intervjuer")...meeeeen - det var bara uppdateringar om min status från mars 2009, snacka om att ligga efter med att skicka ut mailen...*suck* Och passande nog hade jag fått en kommentar på senaste inlägget, någon som undrade om mitt visum och hur man kan flytta till USA, jag tror jag har skrivit det mesta mer än en gång, men här ligger det en del info! Jag tycker absolut man ska följa sina drömmar och sitt hjärta - men det är ingen piece of cake direkt. Jag kan säga utan tvekan att om det skulle vara realistiskt att bo i Sverige med Kevin hade jag flyttat på 2 minuter. Jag hade åkt hem utan att blinka. Sverige är helt amazing - men jag behövde tydligen komma iväg långt bort för att se det......



...med mina umderbara syskon sommaren 2007...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0