*Pust!*

Min dag har vart stress, stress, stress.....jag känner mig helt slut fast jag borde vara utvilad efter min "lediga" dag.... Blev väckt av älskling imorse och vi åkte till parken och joggade, hem och käkade frukost (2 knäckebröd med äggröra och avokado) sen köra honom till tåget. Pratade i telefon med Jessie (och Ida svarade inte på sitt samtal - miss you!) sen hämta upp Ms. Bridezilla för 1000 ärenden innan jag äntligen kunde komma hem 7 timmar senare. Blev direkt att ge mig på tvätten, diskmaskinen skulle plockas ur, åt middag (1 korv med bröd) skivor måste brännas till möhippan imorgon och jag skulle duscha och locka håret. Ja, så har min dag vart - och nu strax efter midnatt säger jag godnatt! Jobb kl 9 imorgon och kommer inte bli mycket sömn - men mycket alkohol - och sen jobbet igen kl 11 på lördag..... wish me luck! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0