Söndags jobb....

Vaknade runt 10, det kan faktiskt inte räknas som sovmorgon.... men vi somnade ganska tidigt - eller rättare sagt jag somnade medans vi kollade på en film, så klockan var nog bara runt 1.... tidigt för att vara mig! Men som sagt, det var en lååång dag igår. Vi hade iaf en mysig middag ute, jag åt potaitsmos och lax med grillade grönsaker. Supergott!!

Idag blir det jobba i huset, men först frukost. Svärmor lagar jamaikansk frukost med allt som tillhör varje söndag. Jag jobbar oftast så har inte ätit det på evigheter. Idag ska jag verkligen njuta av det ;)



Kommentarer
sofie

Hejsan! Jag vill så hmla gärna flytta tll new york och jobba där men det är ju så svårt med visum. Undrar bara hur du har möjlighet att bo där, har du green card? och isf hur har du gått tllväga? Tack på förhand

2010-07-19 @ 17:17:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0