Uppdatering från helgen!

Jag är fortfarande helt sliten efter helgen! Men det är det värt - jag hade så himla kul! Fredagen var möhippa och svensexa. Killarna drog med limo till Atlantic City för att käka middag och spela poker + dricka en hel del drinkar (till och med babe erkände en shot eller två..... =) De kom hem runt 9.30 på morgonen! Anywayyy vi tjejer hade en galen kväll med limo, drinkar, lapdance-klass, middag och sen klubb. Tyvärr var musiken ganska dålig så vi var hemma runt 3 på natten.... men det funkade för mig - jag behövde sova bort lite alkohol innan jobbet kl 11, haha.

Lördagen var jobb, jobb och syrran kom till New York ♥ Min lilla galna partybrud. Kvällen spenderades med friterad kyckling, drinkar och filmer, och killarna hade sitt lilla "talk" med O som mer eller mindre var påväg att köra en runaway groom.... vad är det med folk att få panik dagen inna de ska gifta sig? Jag förstår verkligen INTE!

Söndagen = bröllop! Både Tanisha och O var supervackra, och min otroligt snygga man var best man, jag kunde knappt ta ögonen från honom i kyrkan....Ooohh ♥ Ni kommer fatta vad jag menar när jag laddar upp bilderna senare!
Thanks sis för att du körde fram och tillbaka igen, du vet att jag älskar att ha dej här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0