About last night....

...när jag somnade efter älskling, läste ett gammalt inlägg sen i Februari, och då skrev jag: "För en gångs skull somnade Kevin innan mig igår, men han låg och vred och vände på sig och skakde till då och då...sen började han mumla om nåt så då väckte jag honom....trodde han hade dömt nåt otäckt men efter en lång förvirrad förklaring så visade det sig att han hade drömt att vi åt kokosnötter som var lika stora som hans huvud, och att de kom ut spindlar ur dem...och att han försökte skaka iväg dem från mig för att jag hatar småkryp! Haha, drömmar kan verkligen vara knäppa."

Jobbet idag var okej, Carrie grävde sin egen grav och fick tillslut sparken och lämnade kontoret med buller och bång efter ett dramatiskt tjafs med chefen. Jag förstår inte varför folk ska ha sån jobbig attityd!? Jag och C har verkligen kommit bra överens sen jag började men jag hade börjat ana hennes true colors sen några veckor tillbaks, och ja - man kan lugnt säga att hon förtjanade att bli sparkad så som hon vart de senaste veckorna mot både kunder och andra tjejer på kontoret......soooooo, mindre folk och jobbigare timmar för oss just nu men det löser sig!

Kom hem och drog till parken och sprang 3 miles fast det regnade, hatar egentligen att jogga i regnet! Man blir så äckligt varm innefrån men kall på utsidan liksom hahah, känns så konstigt, och jag hatar att få vatten i ögonen (jag vet att jag är löjlig!) Sen hem och middag med familjen + kusin med fru och barnen som åker hem imorgon. ♥ de små trollen de är helt underbara....och med Kembas planering kanske jag & älskling får semester snart och sen blir det faktiskt bebisar för oss också! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0