Blue is my color

Jag var galet trött igår....både jag och älskling var ju lediga, och jag hann med en powernap på kvällen också, men bara efter några timmar på restaurangen där Kev spelade så gav jag upp, kom hem runt halv 3 vilket är tidigt för mig att lämna partyt haha....somnade på 2 sekunder och vaknade inte ens när han kom hem och släpade runt sin DJutrustning (det har aldrig hänt förut, det är alltid så mycket buller och bång!) Jag måste verkligen ha vart utslagen!

Jobbet idag segade sig fram, trots att vi både beställde dit mat, och hann med att dra till Starbucks och köpa kaffe och kakor (imorgon börjar min allvarligt stenhårda bantning, fy fan vad det är på tiden!)

Kom hem och baby hade lddat ner ett nytt program till sin nya telefon HTC EVO, sjukt rolig telefon by the way, den kan verkligen göra ALLT, allt! Iphone kan slänga sig i väggen. Ja, iaf det var ett svenskt ordprogram som lär ut 1 svenskt ord om dagen, och dagens ord var "att delta" VA? Vilket random ord att lära ut. Baby undrade såklart hur man använder det men vem använder det order om man inte pratar om tävlingar? Ingen vardagsord direkt, tycker verkligen det är otroligt störande med alla svenska program som lär ut konstiga saker, varför lär de inte ut saker som man faktiskt använder?! Jag tror jag ska uppfinna ett nytt program som är lätt att lära sig - och som har precis det man behöver lära sig i början......

Mina nya naglar, eller några dagar nu....ljusblå är en sån perfekt sommarfärg and it's matching my eyes ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0