Ensam fredagsnatt....

♪ Shawty I'm a only tell you this once you're the illest
And for your lovin' I'm a Die Hard like Bruce Willis
You got spark, you, you got spunk
You, you got something all the girls want
You're like a candy store, And I'm a toddler
You got me wantin' more, and more, more, more and your love, your love.... ♪

Jag trodde verkligen att jag hade uppdaterat en gång tidigare idag...?!
Har iaf vart ledig idag, men var uppe tidigt imorse och handlade hårfärg och färgade om håret (igen), nu är det brunt med svaga röd/orangea slingor - mycket bättre än innan kan jag lova!
Gick tillbaks till sängen och myste med älskling nån timme innan vi gick upp och lagade frukost. Efter att han drog till jobbet pratade jag i telefon med mammsen, och sen syster, sen var det dags att åka med Lili till tatueringsstudion. Det tog foreeeeeever och lite längre innan det var våran tur och jag bestämde mig för att vänta tills på tisdag (fick en tid då efter jobbet) så att Matty får pillra och pyssla om mitt fina mönster jag ville ha. Liana tvingades till samma sak då hennes tatuerare gjorde massor av ändringar på hennes fjäril....så - på tisdag kväll blir det!

Kvällen har spenderats på Olive Garden med middag och vin, och nu väntar jag bara på att baby ska koppla upp sig på skype på sin mobil så vi kan ha en video dejt =) Lite sällskap när han jobbar dubblapass över natten.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0