Tisdag 29 Juni

Jag är verkligen dålig på att blogg just nu, som jag sagt tidigare känner jag mig konstant bakis, tror jag antingen har vitamin brist eller järn brist (TO DO: läkar besök) plus att jag känner mig urstressad över massvis med grejer i livet just nu. Mest över huset, det ligger på överlägsen 1:a plats! *suck*

Anywayyyy, i söndags drog älskling med mig på ett litet tivoli som de har här varje sommar, vi mötte upp några kompisar och betedde oss som barn! Vi åkte nästan varenda liten karusell, käkade massa sött och kollade på en magiker som trollade fram duvor och kaniner. Baby vann en sjukt stor gosedjurshund åt mig, visar sen när jag orkar leta fram kameran! Efter de stängde åkte vi och käkade grekisk mat och bara slappade, det var verkligen trevligt har sällan tid för sånt nu..... sen jobb som vanligt igår morse.

Idag efter jobbet grillade jag åt familjen, sen har jag spenderat timmar åt att försöka få klar planeringen för Tanisha's möhippa! Sjukt jobbigt är det, speciellt som jag knappt vet vilka alla är och sköter all kontakt via sms, och folk är verkligen krångliga....

Just ja, sen jag lyckats slagit i benet och fått en stort blåmärke som ser ut som England, och vart på insektsjakt i våran säng (äckliga kryp....) jag fick ihjäl den tillslut iaf och råkade göra stopp i toaletten när jag skulle spola ner den, så stor var den.....! ;) Neh då, men precis min tur och så typiskt mig att allt ska krångla....

Nu ska jag faktiskt vänta hem älskling och spana på den senaste avsnittet av "True Blood" - ni missar väl inte den serien? Säsong 3 just nu och precis lika underhållande än!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0