Juni 22, 2010

Hela söndagen rullade på, vi målade i huset och sprayade hela gården med ogräsmedel.

Kom hem till middagen och fick veta att en vän till Liana och även vän till hennes kusiner, hade dött i en bilolycka tidigt igår morse. Klockan 6 på morgonen hade han uppdaterat sin status på facebook att han skulle lämna festen och att han var full, klockan 6.45 hade han dödsförklarats på sjukhuset, och även en till person i bilen dog, 2 personer ligger på sjukhus med livshotande skador. Jag är absolut den första att erkänna att jag har tänjt på mina gränser sen jag flyttade hit, det händer absolut att jag dricker vin eller en drink och sen kör hem - fast jag egentligen är 100% emot att man gör så. Verkligen ett nytt wakeup call och det är så synd att det ens ska behöva hända innan man själv tänker till en extra gång. Jag ska absolut skärpa mig och gå tillbaks till min noll tolerans för drinking and driving.

Sooooo, idag då - baby jobbar dubbla skift och jag slappar i soffan, vill helst bara sova nu för tiden men man ska tydligen inte missa livet, de säger att man kommer ångra sig då..... sprang 3 miles efter jobbet, sen käkade jag tonfisksallad, och just nu blir inte livet roligare än så. Men på onsdag - då jävlar - Boston baby! Då ska jag ha kul med syrran i 2 dagar och hitta mig själv igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0