1 1/2 år ♥

Efter jobbet idag bestämde jag mig för att ta tag i saker och ting och really, really ta tag i träningen! Bättre sent än aldrig och med 6 veckor kvar till Tanisha & Okeeffes bröllop ska jag faaaaan bli snygg och smal tills dess! Sooooo, det vart en joggingtur i parken, eller jag joggade 2 miles = ca 3.2 km, sen powerwalkade jag 1 mile = ca 1.6 km - helt underbart kändes det och jag måste faktiskt göra detta varje kväll! Sjukt otränad är jag nu, men det ska nog strax vara fixat.

Imorgon kommer Kevins kusin med fru och två bebisar hit - kommer bli full fart i några dagar framåt. Annars är det bara jobb, jobb, jobb just nu för både mig och baby, jag förstår verkligen inte när och hur huset ska bli klart.....

Och - idag är det precis 1 ½ år sen vi gifte oss, va fort tiden går! Jag måste säga faktiskt att det är bland det bästa jag gjort, att gifta mig med Kevin. Han är verkligen amazing.



Kommentarer
linda

Vad duktig du är!! O vad mysigt ;) kramar

2010-06-08 @ 14:26:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0