Verkligen inte på humör...

...idag alls. Sjukt irriterad. Min man går mig på nerverna haha, orkar inte med honom....därför är jag ensam hemma en söndag medans han fixar i huset, men jag har iaf hunnit sola ute på gården nån timme....

Hur som helst - Boston - hade såå trevligt med syrran, alltid kul att hänga med henne ♥ Eftersom jag kom fram sent och det var sovdags fick jag låna Boston-anpassande sovkläder....



Dagen efter (torsdag) slappade vi mest, låg i solen, käkade middag med hennes värdfamilj och shoppade. På kvällen kollade vi på "She's out of my league" och skrattade ihjäl oss, precis våran humor! Bästa repliken i slutet också "He's like a spider..." HA HA HA
Fredagen var också lugn och skön, tog en promenad med barnen och sen lunch, dusch och packa för att åka hem igen... och fick ett oförglömligt minne om hur man kollar motoroljan i en Mercedes Benz! =)





Så, om ni nånsin ska kolla oljan i en bil fråga syrran, men inte om det gäller en Benz ;) Efter att ha ignorerat och glömt bort att lapman för motorolja varnat i *hmmm host* X antal veckor...typ.... kom hon på att hon skulle göra som pappa lärt henne och kolla oljan själv, grejen var bara att i Mercedes finns ingen sticka där man kan se hur mycket olja som finns kvar (detta lärde jag mig av svärfar efter att jag kommit hem och berättat historien...) Bilen parkerad och Madeléne spanar efter oljan, och kom med den smarta idén att om jag knuffar och skakar på bilen så kan man höra och möjligtvis se oljan "precis som man gör med en moped..." som hon sa. You gotta love my sister! Sagt och gjort, jag knuffade och puffade men det är ju omöjligt att se eller höra oljan i en bil..... så det blev tåget in till Boston, med bilen tryggt parkerad vid stationen.....


Kommentarer
madde

HAHAHA!! jag skrattar ihjal mej.. Nar du aterberattar later de sa mycket roligare an nar det var in real life..

och roligt att jag packar pa dej celtics klader nar jag sjalv har en NYC tshirt pas mej..haha

Och jag saknar dej redan, dagarna gick sa mycket fortare nar du var har.. <3

2010-06-28 @ 03:02:21
URL: http://imdoingme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0