A little bit of everything....

Direkt efter jobbet var jag och Liana ute och joggade igen, känns bara bättre och bättre - älskar när man börjar känna att kroppen blir starkare!
Anyway - lagade mat nyss, det blev potatismos, grillkorv och rivna morötter. Som på den gammla goda tiden när man var barn! Det var gott, men lååångt ifrån hur bra mammas potatismos alltid är.....
Kevin jobbaar dubbla skift idag igen, och kommer inte hem förens imorgon bitti, hatar att sova själv! Men har vant mig lite, dessutom känns det okej att sova i "hans" säng, jag hat alltis känt mig så lugn och trygg i det här rummet....det kommer nog bli lite svårt att flytta ut sen.....

Yeyyy, pratade precis med syrran (som förövrigt är ute i Boston och firar St:Patricks-day haha....typiskt henne att ta vara på varje fest-tillfälle som finns!) och hon kommer och hälsar på nästa helg, och ska festa loss med oss på klubben som Kevin, eller rättare sagt FREEDEM SQUAD har. Så - som sagt - hon dras till vart festerna är....♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0