I'm boring!

Jag förstår om ni inte orkar med mig just nu, jag gör det knappt själv alltså, haha. Jag har 0.00 inspiration till bloggen, och ännu mindre (if possible....) lust att skriva.
Det känns som samma trista uppdatering dage efter dag just nu....
ANYWAY - jobbet gick bra, börjar komma in i nya rutinerna nu, men mitt schema har ändrats lite, ocg jag gillar det inte. Men så är det. Nu blir det Mån - Ons på kontoret ist, 9-17...♪ working 9 to 5 ♪

Förövrigt har jag fastat för avokado, fetaost och stark cheddarost, inte att äta tillsammans men det är verkligen allt jag känner för att äta alls just nu, har vart samma sen det här inlägget. Irriterande.

Nu ska jag hit the stores med svärmor, hon tjatar om att jag ska köra henne till affären och jag vet att det = shopping. Jag kan behöva några grejer just nu också faktiskt.....




Kommentarer
linda

avokado är mums mums!

2010-03-03 @ 07:54:36
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0