Kortis.

Jobbet idag gick superfort, inte så många som kom in och kollade på grejer, eller ringde så vi hade mycket tid att babbla om mindre viktiga saker... tjejerna som jobbar med mig i visningsrummet är verkligen underhållande, alla är yngre än mig men vi har massor gemensamt ändå.
Imorgon är sista dagen på Macys och eftersom de (min chef) är så oprofessionell så vägrar de ha kvar mig som deltid. Oh well, det är helt okej - fast det hade vart bra med lite extra pengar till huset.

Nu blir det att umgås med Kevin, ska släpa honom från hans playstation om några minuter haha.


Kommentarer
Marcusoda

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-24 @ 19:57:22
URL: http://marcusoda.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0