Min lediga dag

Jaa, eftersom mitt nya jobbschema visar ledigt på torsdagar och fredagar så har jag min "helg" nu. Förmiddagen hängde jag med min man, vi körde lite grejer till huset och handlade hem baguetter som han gjorde stora kycklingmackor av. Väldigt gott vart det =)
Efter att ha skjutsat baby till tåget tvättade jag lite kläder, och var iväg och lämnade in min vita jacka på kemtvätten, sen drog jag hem till Juicy. Käkade massa onyttigt (Haha "jag känner hur fettet växer på magen...") och tvättade kläder, kollade på film och drack lite Marinella ♥
Det blir nog sängen för oss strax, imorgon ska vi fixa med huset all day long - både jag och Kev är lediga.
Men hörrni - HAPPY FRIDAY på er, vad har ni för planer för helgen?

*Yeyy, 2 löner idag för min del - nya jobbet och Macys, helt perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0