Typiskt män!

Hann med en hel del idag eftersom jag valde att inte jobba (jag hade rätt - de ringde mig aldrig!) Jag var på banken, handlade hem massa mat och frukt, lagade pasta med skinksås och bakade en sockerkaka och en äppelpaj. Just ja, och kollade på filmen "FAME" med Liana. Inte illa, sen var det dags att hämta älskling från tåget. Väl hemma och jag skulle parkera så hade han massa åsikter på hur jag parkerar - är inte det typiskt killar?! Irriterande, så nu blir det en tyst och lugn kväll, vi pratar tydligen inte med varandra nu.....jaja, who cares, jag behöver sova strax iaf.


Haha, så hemsk är jag inte att jag passar in här, men min överdramatiska man fick det att låta så...



...fast inte såååå dramatisk! Vilken jävla lapp att sätta på någons bil!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0