7 maj....

...solen lyser, baby spela dancehall i källaren och jag gör frukost. Precis som det ska vara - mysig fredag! Synd bara att om ungefär 1 timme kommer kevin bli stressad för han ska till jobbet och så kommer jag få vara ensam resten av dagen. Jaja, det är helt okej - jag har (som vanligt...) en lista av grejer jag måste hinna med på min lediga dag:
  • Hitta, och shoppa Converse till mina stepsisters
  • Betala våra räkningar
  • Nagelsalongen
  • Tvätta kläder
  • Förhoppningsvis sola lite, eller iaf ta en promenad och njuuuuta av vädret
Dessuom fick jag väldigt goda nyheter igår, Pappa & Lena kommer till New York den 16 maj (eller landar ni den 17? Ni måste skicka era flygtider till mig....) Så det känns superbra. Vilken vår va? Först älskade mammsen i 2 ½ vecka, och nu pappa i nästan 3 veckor! AMAZING ♥

Ja, efter frukosten tänkte jag ladda upp lite roliga bilder jag hittat i datorn - som egentligen kanske bosrde stanna gömda på hårddisken men de är så underbara och speciella att de faktiskt måste visas upp....


Kommentarer
Pappa

Lilla gumman!

Skickar flygtider och lite annat smått och gott till din hotmail.... kolla den för en gång skull... Puss o kram.. Älskar dig

2010-05-08 @ 20:26:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0