Senaste veckan- bilder!

Jag var tvungen att fundera på om jag skulle blogga - eller ta en tupplur.....valde bloggen men så fort jag slog på datorn blev jag ännu tröttare....haha....förvirrad människa jag är alltså! Vet att jag inte spenderat mycket tid vid datorn lately - och det kommer nog hålla i sig ett tag till, tyvärr! Sorry darlings.....
Men lite bilder ska ni väl få, lite mixat och blandat från veckan som varit....



Fredag kväll i Manhattan, vi drog till en helt okej klubb, dansade och drack waayyyyy too much! =) Sen hittade vi en stolpe som kunde funka som stripp-stång om den hade varit högre....jaja, men kul hade vi!


Lördag kväll hängde vi med alla vännerna och dansade och såg till att Liana hade en drink i handen hela natten lång (Oooops - jag erkänner - halvdålig idé....)

....Sen har vi jobbat i huset - och det börjar likna ett riktigt hus nu! Finally!

 

Och idag drog vi till stranden, det var inte alls lika varmt där. Blåsigt och jobbigt, men ändå mysigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0