Uuew!

Gosh peoples!
Va glada att ni inte var med under min "operation" jag nyss utsatte baby för - eller som han utsatte mig för snarare! Han har i snart 1 månad haft en stor sticka under skinnet vid handleden (mamma du vet ju hur läskigt det sett ut!), och vägrat gå till läkaren (typiskt killar?!) Det har iaf varit svullet och när man tryckte på armen kunde man se att det var en sticka där inne..... ikväll kom han hem och visade att han hade tryckt hål på skinnet och att man kunde se ena tippen av stickan, och ville att jag skulle dra ut den med en pincett...... okej - sagt och gjort den kom verkligen ut efter några försök och den var ca 3 cm lång....så äckligt.

Nu tycker jag att jag har förtjänat en sjuksyster-kostym, eller vad tycker ni? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0