Dags för ny vecka (igen)

Fast jag tycker att dagarna släpar sig fram så swichas veckorna förbi....

Jag fick prata med lilla mormor och Jessica idag, nästan 3 timmar i telefon med Jessie, himla trevligt! Och min stackars min lilla gudson Z som har jobbig hosta =( Saknar dem så mycket ska bli så skönt att komma hem och umgås lite runt jul ♥

Annars har jag bara städat ur garderoberna, det finns ju så mycket kläder som inte kommer funka i vinter som får flytta till nya huset redan nu.... jag hann med att handla fylla på kylskåpet, banken och tvätta sängkläder också, men annars har jag mest legat i sängen med huvudvärk och hosta. Irriterande att det aldrig går över!

Ser verkligen inte fram emot en ny vecka på jobbet med förkylning!

Neh, jag har tur iaf att svärmor lagat riktig söndags-middag med massa olika maträtter; ris, pasta, klyftpotatis, fläskgryta, oxtail, grillad kyckling, spenatpaj och en stor sallad, MUMS! Ska bara vänta hem älskling som jobbar hårt i huset, sen äta...och jag köpte hem glass som vi kan äta till efterrätt och kanske kolla på en film, om jag kan hålla mig vaken......





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0