Julkänsla....

...det finns ju bara helgerna att få allting fixat på....
Helgen har vart riktigt bra, i Fredags kom Josefine och hälsade på, mysigt. Vi käkade middag och godis och kollade på film, och på Lördagen var vi förbi i huset och sen käkade vi brunch innan hon åkte tillbaks till stan. Kvällen spenderade jag med lite julshopping, sen middag med älskling....
Idag har jag handlat mat, vart på biltvätten, städat i huset och lagat mat. Hade hemlängtan så det fick bli ungsbakad lax, skagenröra och potatisgratäng + sallad. Eftersom älskling inte äter lax gjorde grillade jag stek också, och kokade ris och pasta bara ifall att nån hellre äter det.... nu hungrar jag halft ihjäl - min tidoptimistiska man sa för 1 timme sen att han skulle vara hemma inom en halvtimme....

Fick en supergullig present idag också, från Auntie N, hon hade passerat en julmarknad som svenska kyrkan hade inne på Manhattan och köpte hem en liten julbock till mig att ha i granen ♥ Dessutom gav hon mig reklam för nån svensk hemsida som tydligen säljer ekologiska (?) bebiskläder här i USA av återanvändna material eller nåt sånt....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0