24 Oktober

Jag har vart helt utslagen hela veckan. Supertrött!
I Fredags hade jag läkartid på morgonen så var försenad till jobbet så stannade sent för att hinna med lite mer av mitt jobb. Kev hade vart ledig hela dagen och drog iväg för att DJ'a när jag väl kom hem, och jag gick ut och käkade middag med Leelee och hennes vänner. Fast jag mest längtade efter sängen åkte jag och köpte glass och åkte hem till Tanisha för sällskap. Somnade i hennes säng ist, haha, och vaknade av min mobil runt 2-tiden så jag åkte hem. Älskling kom hem runt 4-tiden med supermycket energi och skräpmat så då vaknade jag såklart..... Dagen igår spenderades mest i sängen, men var en snabbis till kemtvätten och förbi huset en sväng också för att hejja på min man som jobbar så hårt ♥
På kvällen var det dags att fira Tameka som fyllde 30. Massa god mat, helt okej musik och tårta, men var hemma strax innan 2 igen och jag gick och la mig. Killarna drog iväg på "big boys night out" men vaknade av att de kom tillbaks strax efter 5 igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0