Gooo natt!

Efter problem med elen sen i söndags så "bor" Tanisha, Okeeffe och lilla K här nu, så fullt hus kan man verkligen säga, men det är mysigt! Har precis käkat kinamat, eller jag har petat i maten som vanligt - har inte direkt kärlek för kinamat....

Efter jobbet idag drog jag till Starbucks för att fika med vackra Jennifer. Mysigt som alltid, och eftersom hon slutat på mitt jobb har vi massor att uppdatera om. Hann prata i telefone med syrran också, alltid lika underhållande-  hon har sjuka kommentarer till allt, haha, vem bryr sig egentligen om hur gammal killen man dejtar är....? =)

Neh, jag ska fortsätta vara gammal tant och gå och lägga mig, eller duscha sen sova. Eller duscha, äta lite, sen sova. Tryck in lite mys men älskling också så blir det precis som vilken kväll som helst - alltså att jag bestämmer mig för att sova tidigt men kommer inte i sänge förrens efter 1.30. Typiskt mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0