GRATTIS MADÉLENE ♥

Min vackra, underbara, tokroliga, superfantastiska syster fyller 22 idag, massa grattis ♥



Helgen har bara svischat förbi! Igår jobbade vi i huset med lite småplock, och sen fick vi lilla K avlämnad hos oss. Käkade middag på T.G.I Fridays och sen film i sängen med kakor och glass. Superlugnt och mysigt alltså, och så fick hennes föräldrar chans att festa loss också!
Idag har jag spenderat nästan hela dagen i bilen, massa ärenden och iväg för att beställa lite mer kakel - det fattas tydligen lite nu när det gör sista biten. Så spännande var min helg, jag önskar det var i alla fall en dag till att slappa på..... ser redan fram emot nästa helgen alltså!



Kommentarer
madde

yeeeeeyy grattis till mej!! Älskar dej syster yster och är så lycklig att du finns nära.. och såklart står ut me mina nattliga telefonsamtal..<3

2010-10-18 @ 04:43:04
URL: http://imdoingme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0