Helgen som vart....

...Jag skyller den dåliga uppdateringen på att jag faktiskt har haft fullt upp med att vara en jobbig PMSbitch...

Eftersom älskling sov halva lördagen var jag uppe och tog en promenad i solskenet. Nu är det ifs 100% höst här och ganska kallt ute men det var skönt ändå. Väckte honom med frukost runt 2 tiden och sen skulle vi åka till huset...men vi kom aldrig iväg. Slappa och baby var supertrött hamnade vi i källaren med playstation och sen filmer på kvällen. Beställde hem mat, så lata var vi att vi inte ens åkte och hämtade hem mat. Dålig stil =)

Söndagen vart det iaf huset och blev där hela dagen. Jag önskar verkligen att det blir klart snart för det är sjukt jobbigt och irriterande att renovera ett hus. Ni kommer aldrig någonsin att höra mig säga att det var värt det, aldrig kommer jag kunna säga att det var värt alla långa dagar & nätter, och speciellt inte värt alla våra bråk! Det är nästan ett under att vi fortfarande är gifta *Tssss* Kvällen spenderades hemma hos Okeeffe och Tanisha med alla vännerna, kinamat, champagne (det var den enda alkohol de hade hemma, haha), playstation, glass och massa babbel...släpade med mig Kevin hem strax efter 2 inatt och placerade honom i källaren ist med sitt älskade lilla spel.

Det var minm helg det. Har dessutom hunnit prata i telefon med syrran + fyllesms från henne, det ni! Pratat med mamma, Jessica, och en snabbis med Ida. Vad skulle mitt liv vara utan mina ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0