suck!

Guuuud, mitt jobb är så upp och ner, kaos på hög nivå. Idag sparkade de en av de tjejerna som har komplicerade jobbuppgifter, och som dessutom vart där i snart 4 år, pga helt sinnesjuka anledningar. När jag började var vi 10 på kundservice (det finns 12 platser) och nu är vi 3 heltid och 2 deltidare = aldrig mer än 4 st med jobb för 12....och på de andra avdelningarna ramlar det bort personer hela tiden, men det anställs ingen?! Stress, stress, stress om jag skulle visa er inboxen på mailen jag sköter skulle ni tro att jag skämtade - det är hundratals mail med tracking# för beställning som ska följas upp av moi, nång gång mellan alla telefonsamtalen som jag nu måste ta pga personalbrist...och just det ja - tjejen som fick sluta idag, hennes lista på uppgifter hamnade på mitt skrivbord.....orka! =/


Kommentarer
linda

Låter verkligen inge vidare :( kram

2010-10-21 @ 06:45:15
Wanda

Men hallå....vad var den sinnesjuka anledningen då?

2010-10-22 @ 01:05:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0