Countdown!

Jag är verkligen sämst på att packa. Eller packa det som jag vill ha kanske är en bättre beskrivning...okej - honestly - packa det som behövs! Vi ska alltså åka hemifrån om 3 timmar och jag har kläder i tvättmaskinen fortfarande. En del av mina kära sommarkläder har hamnat i väskan men det mesta är fortfarande utspritt i rummet. Typiskt mig!

Jag har fått ett äckligt brännsår på handen från när jag klippte gräset i söndags...saltvatten (eller bakterie-pool vatten) kommer göra apont att få på såret. Ikväll har alltså Leelee och svärmor jagat mig runt huset och sen tvingat mig att tvätta rent såret med nån läskig sprit som ska göra att det läker snabbare. Annars får jag bada med ena handen uppsträckt i luften, high five baby!

Men ja...countdown. Jag hade planerat att sova lite innan vi åker men jag får nog ge upp det...om jag inte uppdaterar igen innan vi åker så vill jag förvarna att vi INTE  tar med någon laptop och kommer troligvis inte att uppdatera från semestern. Vi ska bara umgås och slappa.
Ha en bra vecka hörrni, och om ni blir uttråkade kan ni alltid läsa syrrans blogg här!
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0