Jag blev utmanad...

...av min vackra bebiskompis Kix! Ni borde läsa hennes blogg förresten, hon är alltid så glad och positiv.

1. Kärleken i mitt liv... är min man Kevin. Sen finns det massa folk jag älskar såklart: mamma, pappa, syster Madeléne, brorsan Alex, mormor + resten av familjen, mina underbara vänner  (hoppas det lilla hjärtat stannar, det kom med från Christine's blogg haha!)

2. Min favoritfärg... är silver, fast när man var mindre var det alltid nån som skulle påpeka att silver inte är en färg - det är en metall, haha... I don't care. Men om det ska vara på det viset säger jag grön!


3. Jag är fantastiskt glad... När jag får träffa familjen och mina vänner.

4. Jag vet fortfarande inte... vad jag ska bli när jag blir stor.

5. Min dröm.. nu låter det klyschigt men att alla jag älskar ska leva lyckligt för resten av sina liv. Att hitta det perfekt jobbet som jag kommer trivas med, och att få små bebisar som springer omkring!


6. Jag tror på... ödet & karma.

7. Jag kommer förmodligen aldrig... glömma alla sjuka, jobbiga, och underbara saker jag upplevt under min uppväxt och speciellt de senaste åren. Det har gjort mig till den jag är idag.


Jag utmanar....syrran och Hanna! (kom igen nu girlie, uppdatera bloggen ;) eller fan känn dig inte stressad... ta han om lillan ist!) Fia - känn dig utmanad! =)



Kommentarer
Hannah

Men! Detta har jag inte ens sett! I know I suck, du kommer bli varse...var så säker ;) Men absolut ska jag göra denna så har jag nåt o skriva om!

2011-02-23 @ 10:13:49
URL: http://vinstlott.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0