Neh hörrni...

....det vart ingen tid att uppdatera bloggen tidigare. Efter att ha grillat revbenspjäll och kokat pasta + bakat brownies så körde jag hem Tanisha, betalade räkningar, duschade, blåste håret och läste lite i "Twilight"-boken, haha. Nu måste jag ZzZzZ, börjar 9 imorgon och efter jobbet måste jag iväg och storhandla mat tills svärföräldrarna kommer hem igen på söndag. *Pust!* Jag har liksom bara me, myself and I att hålla koll på men det känns som jag aldrig har tid för nånting alls. Hur gör man när man skaffar barn, får man extra timmar på dygnet då eller? Det skulle vara praktiskt......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0