Unconditional love

Den snabbaste timmen på dygnet är mellan 23 - midnatt, det är typ då jag kommer på att jag (oftast) glömt fixa klart älsklings lunch för imorgon, jag har ofta inte duschat, inte bloggat och man kan ju undra vad jag gör hela kvällarna egentligen...who knows?!

Well, sen jag kom hem från jobbet IDAG har jag vart ute och joggat, lagat mat till baby, kollat på TV och bloggat (10 poäng till mig idag!) Imorgon blir det date med Jennifer direkt efter jobbet sen sola hade jag tänkt. Bygga upp lite iaf inför Mexico...




För övrig skulle jag lägga upp en video med mitt favorit riddim just nu - och antagligen ett av de bästa riddims som nånsin gjorts, men hittade det inte på youtube..det får bli senare, nu - sängen!
Lots of Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0